... je nejčastější závadou je "zatuhnutí" zařízení, tady pomůže nejlépe po 20 min. nečinnosti vysunutí napájecího adaptéru ze zásuvky 230V nebo vysunutí napájecího konektoru na dobu nejméně půl minuty. Při kratší době přerušení napájení může zařízení zůstat spolehlivě zaseklé i nadále... Jakékoliv zmáčknutí tlačítka reset nerestartuje zařízení, ale vymaže jeho nastavení! Pokud ani toto nepomůže, překontrolujte si nastavení ip adresy počítače podle smlouvy, pokud máte nastavení DHCP, máte štěstí a nic nastaveného nemáte mít nic. Jestli to umíte, tak zkuste ping na zařízení které je zároveň vaše brána. Pak teprve přichází na řadu dotaz ohledně poruchy v síti.
Pro používání našeho SMTP serveru (server odchozí pošty): smtp.na-net.cz , je pro správnou funkčnost potřeba udělat několik kroků:
Tento server je placený profesionální smtp server, i přesto je tento server pernamentně někde vedený jako spamerský. Tzn. některé e-maily např. nejsou doručeny apod..
Telefonická technická podpora
Dotazy ohledně provozu sítě Vám zodpovíme na tel: 605 226 421 nebo 774 409 115